15.12.2021

WINTERSTEIGER beschenkt het ziekenhuis in Ried: 10 luchtzuiveringsapparaten en een culinair bedankje

CubusanOp de foto v.l.n.r.: Dr. Johannes Huber (medisch directeur), Mag. Harold Kostka (CFO WINTERSTEIGER), Mag. Johann Minihuber (algemeen directeur), dr. Florestan von Boxberg (CEO WINTERSTEIGER), Petra Stelzer (value management), Gerhard Gebetsberger (financieel directeur, financiën, bouw en technologie)
©kaufmann

Met kerst geeft WINTERSTEIGER AG aan het ziekenhuis Barmherzige Schwestern in Ried 10 Cubusan-apparaten voor het zuiveren en desinfecteren van de binnenlucht, een product dat is ontwikkeld door WINTERSTEIGER. Daarnaast is er voor alle medewerkers een tas met culinaire hoogstandjes en lekkernijen, met een totale waarde van maar liefst 25.000 euro.

Mag. Johann Minihuber, directeur van het ziekenhuis in Ried, vertelt: “In het ziekenhuis werken we altijd in een zeer gevoelige omgeving. De bescherming van onze patiënten is voor ons net zo belangrijk als de bescherming van onze medewerkers. We zijn dan ook erg blij met de apparaten waarmee we voor nog meer veiligheid in de vergaderzalen kunnen zorgen. En de tassen gevuld met lekkers ‘RondomGezond’ zullen zeker met plezier door onze medewerkers worden aangenomen. Dat hebben ze ook echt verdiend.”

“Het was volkomen logisch om onze kerstdonatie dit jaar aan het ziekenhuis in Ried te geven. De medewerkers daar verrichten buitengewoon werk in de dagelijkse strijd tegen corona en we zijn hun onze oprechte dank verschuldigd”, zei Dr. Florestan von Boxberg, CEO van WINTERSTEIGER AG.